långa nätter

Sitter och lyssnar på Melissa Horn, så underbara låtar och så himla fin röst har hon.

Igår var det Robinson och Fotbollen som gällde.
Mysigt var det iallafall.
Idag hade jag helt glömt bort att ställa fram klockan så vart på rätt dåligt humör när jag trodde att jag hade vaknat klockan 8.
Familjen hämtade upp mig strax efter 11 så åkte vi till tuna en sväng för vi skulle kolla på skor och jag fick med mig ett par hem. Och här hemma beställde jag även ett par till från Nelly. Ett par ballerinas och med min student rabatt plus mitt present kort så kostade dom bara 183 kronor. Wiiiii
Nu ska jag nog hoppa i ett bad, senare kommer kusinerna som vi ska vara barnvakt åt.
WARP TERRI W LEATHER WHITE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback