I love Solen

Idag har varit en underbar dag hittils.
Ingen skola, eller jag har bara en lektion på onsdagar och på den är det foto och då behöver vi inte vara i skolan.
Så jag åkte till Linda vid halv 10 och umgicks lite. Lilla Melenie är sjuk :(
Vid 12 åkte jag hem igen och tog hem hundarna sen tog jag bussen till stan och mötte upp S. Tog en snabb sväng där innan vi åkte hem igen.
Väl hemma pratade jag med Linda i telefonen ett tag sen så gick jag ut och satte mig och kom nyss in.
Riktigt skönt är det ute, förutom när det blåser.
Luddis sköter sig riktigt bra också, mitt mamma hjärta blir så stolt.
Hoppas innerligt att vädret håller i sig nu så att man kan sitta ute och gå med lite mindre kläder på sig.
Men jag tror ändå inte att det är dags för våren att komma än, men jag hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback