fredag

Idag har jag varit hemma från skolan, var det även igår. Ont är det enda jag säger..
Men har pluggat ändå så vet på ett ungefär vad vi gör i skolan.

S kom hit igår kväll, vi tittade som vanligt på sveriges värsta bilförare. Alltid lika kul.
Idag skulle jag hem till Linda, vi skulle titta på film, käka tjockis mat och moffa godis. Men lilla Melenie är fortfarande sjuk och Linda blev tvungen att åka upp till sjukan med henne. Så vi får ta det en annan filmen och det andra en annan gång. Vi hann träffas i en halv timma iallafall.
Hoppas bara att lilla tjejen kryar på sig snart!

Annars har kvällen spenderats hemma och käkat tacos och moffat endel.
Nu väntar jag på lets dance för att se vem som åker ut och vilka som går till final.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback