all work, no play

Näthandel nu. Eller det har jag haft sen jag kom hit imorse vid halv 11 men ändå.
Tycker verkligen att jag har jobbat bra med den här uppgiften, det är våran slut uppgift i näthandel och jag har inte så mycket kvar så det känns skönt kan verkligen ta tid att göra den.
Väntar på betygsamtal med Lotten så jag vet om jag har missat något till stugdagen nästa fredag. Vore skönt att vara ledig både torsdag och fredag :D

Träffade min idrotts lärare tidigare idag. Känner att jag blir ganska tokig på människan.
Hur många gånger ska jag behöva förklara att jag inte kan vara med på idrotten?
Men nu är jag tvungen att åka till tuna hallen och ta en promenad på måndag, wiiii så onödigt!

Nu längtar jag hem hur mycket som helst, ska möta upp S och åka hem tillsammans med honom.
Mysigt värre.

Hoppas att tiden börjar rulla på fort nu så jag snart får komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback