wuuhuu

Det är inte mycket som händer, är ute i det underbara vädret hela dagarna. Trots att jag fortfarande mår lite halv dåligt. Men aldrig att jag ligger inne när det är sånt underbart väder ute.
Skulle egentligen gått ut ikväll men eftersom jag mår som jag mår får det vänta, ska nog ut i helgen istället och sätta mig på nån mysig uteservering med några vänner, låter inte det mysigare?
Igår var det match FC BORAT mot BLOOD BROTHERS!
Spännande match och såklart vann min karl och hans boys i FC BORAT. Sen gick vi hem och fortsatte kvällen med U21 Sverige mot Serbien. Och ärligt serberna borde skämmas för hur dom beter sig både spelarna och de på läktaren.
Men vi vann iallafall, bra match!

Nu ska jag snart käka yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback