lördag och söndag

Igår var det som vanligt en dag ute, men jag var mest inne i skuggan kändes som att jag behövde en vilodag och dessutom var det så hett att jag knappt kunde andas. Men jag klagar inte!!

På kvällen var det planerat för utgång med Bella som sedan blev utgång med ett helt gäng.
Planerna var att grilla här sen möta upp dom andra nere på stan och gå till Åbryggan. Det skulle vara gratis inträde innan kl. 22 så vi var där kvart i för att slippa betala. Men väl där så kostade det 100 kronor att gå in. Då hade jag och några andra inte alls någon lust att gå dit längre. Men tydligen kände några vakten så dom kunde fixa in sig själva på listan men inte sig själva. Så himla schysst alltså!
Så jag var på väg hem till S när jag mötte Thim, Buck och Bucks tjej som inte heller ville gå till Åbryggan när det blev sådär så dom frågade om jag skulle med till Time Out istället. Och kan väl inte säga att jag hade så höga förväntningar, men det var hur trevligt som helst, med rätt sällskap måste jag säga.
Det bästa var nog att jag inte behövde göra av med ett öre förutom busspengar. Blev bjuden på cider av en vän och då tackar man inte nej.
Sen åkte jag hem till S och kröp ner med honom i en varm säng.

Idag har det varit sol hela dagen så inget speciellt har hänt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback