suprise party

Idag fyller våran bästa Paulin 18 år!
Eller det var faktiskt igår men ändå (eftersom klockan är efter 00)
Men idag har vi iallafall firat henne.
Meningen var att det skulle vara ett helt suprise party för henne. Men hon är lite sneaky så hon hade minsann tagit reda på att alla vi skulle vara där. Men jag hoppas att hon blev glad ändå.
Det var asiatisk mat buffe åh vad jag har längtat!
Jag hade iallafall jätte kul.
Tack Lily för att du ordnade allt och tack Soma som också fixade!

Nu ska jag snart sova.
Imorgon ska jag till lily klockan 2 och kolla på film. Mysigt i det här vädret.

Kommentarer
Postat av: paulin

TACK! <3

Asså jag visste men samtidigt så visste jag ändå inte. Så det blev en chock ändå. Hade inte förväntat mig. Tack för allt! Ni är bäst <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback