späckad dag

Idag har det varit full rulle hela dagen.
Började med att åka ner på stan klockan 11 för att hinna shoppa lite innan det var dags att åka till läkaren.
Och shoppa hann jag. Fick med mig hem:
Parfym
Linne
Klänning
Tunika
Mys byxor
Rakblad
Solskydd
bikini överdel
Det var säkert något mer. Är väldigt nöjd
Mötte sedan upp mamma för att promenera till sjukhuset. Fick vänta 40 minuter på läkaren. Men sen så gick det fort.

För er som vill veta ska jag nu få en nässpray, japp en nässpray mot magen.
Jag ska börja med att använda sprayen i 3 månader för att se om den funkar. Om den funkar så kan jag få min diagnos endometrios.
Men iallafall sprayen gör så att äggstockarna slutar producera östrogen och på så sätt kommer jag inte att ha mens, jag kommer inte kunna få barn om jag nu vill det osv.
Jag hopppas iallafall att det hjälper.

Efter läkaren åkte jag till mormor och målade hennes altan. Den blev så fin.

Imorgon åker jag bort till baresund med S och hans familj, blir borta tills söndag.
Känns hur jobbigt som helst att åka ifrån ludde, men han har det ju bra hemma. Men jag kommer böla som ett as imorgon ändå.

Så vi får se om vi hörs imorgon annars hörs vi på söndag. Då kommer det nog en och annan bild också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback