onsdag eller torsdag?

Alltså jag har noll koll på dagarna.
Det är torsdag, men jag har gått och trott hela dagen att det är onsdag.
Men det bkr så när dagarna ser ut så här;
-Går upp mellan 10 och 11
-Tar på mig bikinin och går ut
- Solar
- Vänder på sig och solar lite till
- Äter lite
sen fortsätter det sådär tills klockan är runt 4

Färg har jag fått även om jag tycker att jag fortfarande är rätt blek, men jag tror jag har börjat bli lite blind för att se min egen färg haha
Ska sova snart faktiskt är rätt trött redan.

Dessutom är Ludde i trots åldern just nu. Får hoppas att det ger sig snart för jag blir tokig. Men jag älskar min plutt ändå!
Imorgon blir det mys. Sola och bada hela dagen sen kommer S på kvällen då är det grillning, fotboll och mys med grannar som gäller. Och mys med varandra såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback