midsommar

Midsommar igår. Och vilken bra kväll det blev!
Vädret var ju inget att hurra för men det gick bra ändå.
Började firandet med grillning med familj och lite grannar sen skyndade jag mig till bussen för att åka till S som var hos Mårten. Fixade till sminket lite extra sen fick vi springa till bussen. Måste sett lite roligt S springer med min väska och jag springer och håller upp linnet som nästan trillade ner, ville ju inte blotta tuttarna för alla heller! haha
Väl framme vid coop så mötte vi upp påven, hans tjej och sebbe så gick vi vidare hem till Ralle där det var mycket folk och vi hade trevligt hela kvällen. Halv3 började vi gå hemåt till hällby tog väl ungefär 40 minuter och mina skor var plaskblöta.
Vi hoppade i säng på en gång och somnade rätt fort.
Pappa hämtade mig vid 2 idag och har inte gjort något sen dess.
Hade med mig kameran igår men glömde helt bort den så det blir inga kort :(

Kvällens låt var iallafall RAP DAS ARMAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback