it's official..

Jag har nu sommarlov.
Det känns rätt ofattbart eftersom vädret är som det är, känns mer som oktober eller något.
Nåja, jag ska väl vara glad att det är sommarlov nu iallafall. Fast ska jag vara ärlig så känns det lite jobbigt.
Inte själva ledigheten utan att det är mitt allra sista sommarlov. Nästa år tar jag studenten och då måste jag jobba för att klara mig, inga fler studiebidrag inte. haha
Jaja, skönt är det iallafall hoppas bara att solen tittar fram snart igen. Jag saknar dig solen!
Mysig avslutning iallafall kollade på film som lärarna hade gjort (slog inte förra årets film) lyssnade på lite tal osv. Sen blev det fika med klassen och Karin och Lotten som vi träffade för sista gången. Åh vad jag kommer sakna dom, mest Lotten. 1-0 till JB i västerås eftersom de får henne haha.

Sen gick vi i Bag in Bag till ming för att äta lunch för våra vinst pengar från UF, fick även med mig 300 kronor hem efter det. NICE!
Är hemma nu iallfall, ska förhoppningsvis iväg till vilsta senare och titta på Bloodbrothers när de spelar mot cp laget.
Nu ett bad för att värma min frusna kropp.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback