go FC BORAT go!

Hela helgen har spenderats i solen. UNDERBART!
Men nu ska det komma sämre väder igen, passande när det är skolavslutning för mig imorgon?
Nepp det tycker jag inte.
Menmen..
Idag var jag ledig as skööönt!
Så jag passade på att göra lite grejer på stan, plocka ögonbrynen blandannat.
Sedan solade jag när jag kom hem, chockerande va?
Fixade även blommor till Lotten och Karin som slutar imorgon.
Sen var det dags för S fotbolls match. Så jag och min lilla ludde tog en promenad dit för att titta på killarna.
Luddis var så duktigt och skötte sig så bra. Och det gjorde S och hans kompisar också de vann matchen. Wiiii!

Nu ska jag snart sova eftersom jag ska upp ganska tidigt imorgon. Hoppas bara att det inte regnar!
Hörs imorgon och då har jag sommarlov!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback