för dom tog studenten...

och jag längtar ihjäl mig till min student nästa år!
Tänk er gott folk igår var det 1 år kvar till min student!!!
Men igår var det rebecca, thim, påven och en massa andra som tog studenten. Många grattis till er!
Dessutom lämnade de första studenterna JB igår.
Vi gick till Eskil för att se rebecca springa ut, men vilket kaos det var! Folk överallt och vi såg aldrig rebecca förrns efter. Sen möttes vi alla hemma hos henne på mottagningen. Riktigt trevligt var det.
När de andra drog ut åkte S och jag hem eftersom att S inte är 18 än. Det gjorde inte så mycket för jag var så trött ändå.

Idag har jag blivit iväg dragen för att rösta första gången i mitt liv....
Men jag röstade faktiskt blankt.. Men säg det för gudsskull inte till min pappa.
Nu ska jag sega hela dagen och hoppas att S kommer lite senare.

Puss och grattis än en gång till alla studenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback