cravings!

Ibland kan man tro att jag är gravid, vilket jag inte är!
Tack gode gud!
Men jag får sånt sug efter så underliga saker. Har nyss smällt i mig typ 2 dl riven västerbotten ost, as smarrigt. Och är sugen på jordnötsringar och bacon pasta sås. mmmmh
Det vore jäkligt gott med grillat också, fast när är man inte sugen på grillat?

Jag tänker inte nämna vädret för då kommer det säkert vända och bli skit väder igen och det vill jag inte.
Jag har iallafall varit ute typ hela dagen. Tyvärr är jag lite sjuk, ont i halsen, täppt i näsan och har ont i hela kroppen tror att feber kan vara på väg också. Men det stoppar mig inte från att vara i solen och tänker att det kanske hjälper att svettas ut sjukheten?
Någon som vet om det hjälper?

Nu ska jag snart sova för jag är rätt trött och jag ska faktiskt upp tidigt vill inte missa någon tid i solen. Dessutom har vi ställt upp poolen idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback