betyg

Om ni läser fler Jb barns bloggar så vet ni redan att betygen har kommit idag.
Men tänkte iallafall slänga in ett inlägg om det. För jag är så otroligt nöjd och stolt över mig själv.
Hade jag haft råd så hade jag skämt bort mig riktigt ordentligt!
Från 1an har jag godkänt i alla ämnen (förutom idrott där är det IG, men det är ju för att jag inte kan ha idrott)
Men nu iår har jag 7 VG och 3 G.
Åh vad jag är stolt över mig själv faktiskt. Jag är inget "MVG barn" som det kallas och det gör mig inget för så länge jag vet att jag har gjort mitt bästa ifrån mig så är jag nöjd med det betyg jag får.

Har tittat på pappret med betygen flera gånger och ler varje gång. För jag är förbannat stolt!
haha tönt typ men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback