vidriga respektlösa små kräk

Jag blir så himla arg.
Igår morse var det en tjej härifrån stan som dog i en bilolycka. Väldigt tragiskt och mina tankar går till hennes vänner och familj.
Sen idag så ser jag på bilddagboken på senast upplagda bilder att en tjej har lagt upp texten med nyheten om bilolyckan och gissa vad hon har skrivit som bildtext?!
NÅGON SOM VET VEM DET ÄR?
Hallå?! förstår inte människan att det inte angår henne vem som har dött. Att den tjejen har vänner och familj som sörjer och saknar och mår så otroligt dåligt just nu.
Hur kan man vara så nyfiken att man gör så?
Så jag kunde inte vara tyst och komenterade detta:
ärligt?! hur kan man vara så nyfiken om en så hemsk sak? Du tror inte att det är folk som saknar den här personen och sörjer att hon är död? Och du sitter och lägger ut en bild på nyheten för du är så nyfiken på vem det är. BLÄ!
Till svar får jag:
men vafan tidningarna lämnar ju inte ut namn, klart som fan att man är nyfiken, jag ville ju veta ifall jag kände personen O.o svårt atteta etifalll tidningsjävlarna inte säger namnet på personen! Idi...

Det bara kokar i mig just nu alltså!
Vidriga människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback