party all the time

Åh vilken lyckad kväll det blev igår.
Det blev en väldigt spontan utgång.
Dagen började med släktträff och så ringde Paulin och frågade om jag ville hänga med ut på nybron.
Och det gjorde jag, måste passa på när jag har en "bra" dag med magen ;)
Paulin och jag möttes på stan runt 22 och gick till nybron på en gång för att ta en drink och prata innan de andra kom.
Sen blev det dans för hela slanten, mötte även rebecca och emma och sen kom micke också.
Och han bjöd på cider och shots, yummie!
Var rätt full där ett tag, men vad gör det liksom haha
Sen stängde det och jag,rebecca och emma hade ingen lust alls att gå hem, men vakten och bartendern tvingade ut oss.
Och inte slutade det där, vi drog inte på efterfest men vi träffade så himla mycket människor så vi kom inte från stan förrns efter 3 någon gång.
Rebecca och jag gick hem och jag var innan för dörren 20 över 4 i natt eller imorse?
Somnade runt 5 och nu är jag helt död ska snart hoppa i sängen.
På onsdag hoppas jag på en lika lyckad utgång fast då hoppas jag även att älskling följer med och silvia såklart min andra älskling :D

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: silvia

vad söt du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback