long time no bloggning

I onsdags var det planer för utgång och grillning innan det. Så Paulin, Lily,Stephanie, Anna, S och André kom hit. Vi fixade maten och grejade sen åt vi.
Det blev tyvärr ingen utgång för det hände lite grejer så jag tappade lusten helt och hållet.

Torsdagen minns jag knappt, var fortfarande rätt arg sen dagen innan och gjorde antagligen inte så mycket.

På fredagen väcktes jag av ett sms från mamma, ringde upp henne och fick veta att de var påväg hem. En dag tidigare.
Så jag städade och plockade här hemma. Sen gick ludde och jag ut och kastade boll och fördrev tiden tills S kom och tills resten av familjen kom hem.
När alla kom hem åkte vi och köpte pizza. Sedan blev det en spotan utgång på kvällen. Men förfesten drog ut på tiden och vi kom inte ut förrns kvart i 1 och det stängde 1 så det var synd haha
Men annars en riktigt lyckad kväll.

Grillning här på lördagen sedan sov vi hos S.
Han har varit iväg och fiskat idag och han åkte iväg tidigt.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Lite nyfiken på hur det blev/blir med din ev hormonbehandling. Hur går det med endo?



Hoppas det är bra med dig!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback