Trip to IKEA

Den här dagen har varit låååång!
Kvart över 8 ringde klockan och det var dags att gå upp. Varför så tidigt undrar ni säkert? Jo för vi skulle till IKEA idag.
Köpa sminkbord och skrivbord så att jag blir av med de orvar möblerna jag hade i mitt rum.
Så klockan 9 satt familjen inpackade i bilen mot västerås.
20 i 12 var vi ute från ikea så det var väldigt duktigt jobbat av oss. Jag kom därifrån med:
Ett skrivbord
Ett sminkbord
Två lådor
En spegel

Sen var det bara det jobbiga kvar. Städning, montering och sedan in med allt i rummet igen. Monteringen skötte pappa galant, utan en massa nya svärord.
Och nu är det så himla fint i rummet alltså, känns mycket mer jag. Fast det är inte klart ännu. Det fattas fortfarande sänggavel, ny data stol, hyllor, gardiner och lite sånt smått.
Men jag älskar mitt rum och det är trots allt här jag spenderar mest tid.
När jag har jobbat så här hårt idag är jag rätt trött. Men har träffat Bella lite och sådär. Och nu sitter jag här och ska snart sova tror jag.

   

   

Kommentarer
Postat av: Emily

sv: okejokej :) ja du slipper ju fraken iaf eftersom du bor här i etuna ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback