dom lämnade mig nu..

eller 10 i 6 imorse. Vaknade till och sa till mamma att komma in med ludde så han kunde ligga hos mig. Somnade om en stund efter att dom hade åkt och sov ända tills klockan halv 12!
Ludde med, väckte honom när jag gick upp. han kommer bli en riktig sjusovare den här veckan.
Tog ludde och gick en sväng till tuna för att köpa lite leksaker till honom, så vi kan gå ut och leka på dagarna. Han måste ju sysselsättas ett antal timmar.
Morfar hämtade upp oss där så åkte vi hem till dom och bara tog det lungt gick till slagsta glass och sen åt vi mormors kåldolmar!!
När vi kom hem träffade vi Jenny och gick till ica och satt ute. Och nu är vi inne och vilar och väntar på regnet, för det verkar som att det kommer snart.
Kommer nog sova ensam inatt och jag vet inte om jag kommer få en blunds sömn :(
Hatar att vara ensam på nätterna!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback