välkommen 2009

Börjar inlägget med ett GRATTIS SILVIA!
Min 18 åring!
Hoppas att du har haft en underbar födelsedag!
Jag älskar dig!


Nyårsafton började inte så bra, men den slutade däremot bra.
Kvällen började hos mig med mat. Sedan en sväng hem till födelsedags barnet, Silvia.
Efter det tog vi oss till kloster kyrka där vi var med kim, rebecca, amanda, emma och ludde. Riktigt trevligt. Vi gick ner på stan och såg fyrverkerierna, pussades, kramades och drack den sista champangnen. Den slog till ganska bra i mitt huvud, men det var ingen fara :)
Sen gick vi till S mammas kille där vi fick skjuts hem.
Myste innan vi somnade.

Den har dagen har spenderats i sängen och i soffan. Tittat på Ivanhoe och ätit en massa gott.
Sedan hämtade S mamma oss igen och vi åkte till S.
Sitter i hans säng nu bloggar och lägger upp bilder på bilddagboken.

Blir bara lugnt ikväll. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback