tröttis

Sitter kvar på samma plats i soffan, bara byxorna som fattas. Lyssnar på bästa beyonce, åh jag vill så gärna gå på henne i globen.
Iallafall så spelar S något, katten är galen och jag är jätte rädd för henne (hon hatar mig)
Jag är typ jätte trött och uttråkad.
Märker att jag ordbajsar just nu men ni får överleva. Magen gör dessutom ont, hatar när den suger all kraft ur mig.
Man tycker ju att jag borde få tid hos läkaren nu?
Vi får väl se, mamma ska ringa under nästa vecka iallfall. Dom måste få en spark i arslet om det ska hända något.
Men jag är så jävla trött på det här nu.. Det känns verkligen inte värt att ha det såhär. Jag vet att det inte är cancer jag har men det känns inte som långt ifrån.
Ska sluta babbla en massa skit nu vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback