permanent monday

Måndag sucks big time!
Vart ska man börja?
Dåligt med sömn, katten har sprungit in och ut från rummet, jag har kissat minst 4 gånger och S har sovit konstigt.
Skola näthandel, fixa tävlingsbidrag, betygssamtal och mentorsamtal.
Det var två positiva saker, betygsamtalet gick bra G och möjligtvis VG.
Mentorsamtalet gick också bra, jag får ta bort matte b om jag vill. Funderar starkt på det, det skulle vara en otrolig lättnad.
Sen var det dags för läkaren typ. Fick vänta en jäkla stund som vanligt.
Åh, han gör mig så arg den där idiot läkaren.
Men dom har tömt mig på blod och tagit kissprover. Det ska även göras ultraljud och en hel kropps scann.
Mamma ska ringa gyn i veckan också så vi får en tid där.
Ja det är lite jobbigt att prata om det för jag är mest arg. Men han gör väl bara sitt jobb.

Nu ska jag sätta mig och lägga in lite bilder från chris brown så ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback