onsdag

Idag var jag hemma från skolan. Jag var helt totalt slut körd och sen så orkade jag verkligen inte sitta i skolan i 3 timmar och tänka ut ett tema och inte göra någonting mer.

Men igår var det riktigt trevligt.
Åkte hem till S på kvällen. Kim och rebecca var också där så det blir chris brown prat, kladdkaka och en dålig film och jag och rebecca sov till.
Var hemma vid 12 idag och har bara tagit det lungt för som vanligt så är inte magen min vän.
Får se hur det går att sova inatt, om jag ens får sova.

Ska snart pallra mig ut på sista promenaden med luddis sen hoppa i säng och titta på greys anatomy och prata med S i fonen.

happ, inlägget postades aldrig. dumt. Nu ska jag iallafall sova vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback