oh not sunday again

Längesen jag skrev.
Hemma från skolan torsdag fredag också.
På fredagen åt vi ericson och tittade på lets dance hos S pappa. Och så läste jag Zlatan boken.
Sen hämtade mamma och pappa mig nästa direkt på lördagen. Var hemma i flera timmar och badade ludde, tog det lungt och lite sådär.
Åkte tillbaka senare på kvällen. S mötte mig så gick vi till OK direkt och handlade lite. Sen hämtade rebecca och emma oss så fick vi skjuts tillbaka till S pappa.
Kollade på film och på ufc.

Idag hämtade mamma och pappa oss och så åkte S hem och jag har bara tagit det lungt mår as dåligt är rädd att det är vinterkräk sjukan.


Kommentarer
Postat av: Paulin

Hoppas att det inte är vinterkräksjukan :/ stackare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback