hahaha

Satt och läste paulins blogg och såg att Brody Jenner(ni vet han från the hills) har en egen tv-serie.
 Bromance, var självklart tvungen att se vad det handlade om.
Och jag dog nästan när jag såg vad den handlade om.
9 killar från olika platser i USA ska tävla och i slutet ska han välja en som ska vara hans bästa vän.
Orsaken till serien är att han tycker att man inte kan hitta riktiga vänner i Hollywood, tror han att han ska göra det i en serie då eller? De flesta killarna som är med där är ju bara ute efter att bli kända inget annat.
Men ska kolla på det första avsnittet nu, bara för att hahaha


Kommentarer
Postat av: paulin

kul att du läser min blogg! kommentera oftare vettja :)



hahahahha, det där är hur skrattretande som helst. vet inte vad jag ska säga. men man måste ju kolla :D haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback