chris brown!

Jag vet knappt vart jag ska börja för det var så underbart.
Men jag skiter i att skriva om dagen igår för den var ingenting mot den underbara konserten.

Det började med förband och sen kom klockan som räknade ner och så kom han! han virades ner från taket som spiderman typ.
Han körde två låtar på en plattform i luften i mitten av hovet typ. När han körde take you down så tog han av sig tröjan. ÅH SEXIGA JÄVEL!  det var så sjukt han är verkligen hur snygg som helst och sjunger underbart och dansar as bra.
Jag får knappt fram ord för hur bra det var igår. Och jag förstår knappt att jag har varit där.

Det kommer nog ett bättre inlägg med bilder osv senare eller imorgon.
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback