27/1

Imorse när jag vaknade mådde jag så illa att jag var tvungen att springa till toan, men jag spydde inte. bestämde mig för att stanna hemma eftersom att både min mamma, pappa och ena lilla syster ligger hemma med magont, illamående.
Somnade om och vaknade av min fasters ljuva stämma (läs hemska!!)
Kunde inte somna om så tittade på greys och badade. Sen åkte mamma och jag till Malin för att betala det sista på luddis och skriva papper på att han är våran eller rättare sagt min. Sen gick vi hem och la oss igen. 
Och jag somnade och vaknade upp med lite feber, alltid lika kul.
Har roat mig med greys. Och tittat på kort som vi fick med oss hem på luddis när han var liten. Ni ska få se några kort sen.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback