thuuursday

Oj oj det var länge sen den här bloggen uppdaterades. Dåligt av mig, jag vet.
Det har hänt en del faktist, ni ska få höra.

Måndagen spenderades hos S med kim och rebecca. Det är alltid trevligt.
På tisdagen käkade vi alla en stor frukost och sen pallrade jag mig hemmåt. Och på kvällen gick S, jag och Sebbe på bio. Vi såg Valkyria. Riktigt bra film!
Den var jätte spännande och man satt på hel spänn under hela filmen. Hoppades in i det sista att det skulle lyckas. Han som spelade Hitler gjorde ett riktigt bra jobb. För varje gång jag såg honom fick jag kalla kårar och mådde illa, det kändes som att han var den riktiga personen. Och honom hatar jag verkligen. Men se filmen tycker jag!

Igår var jag med mamma på jobbet ungefär hela dagen. Och på kvällen blev jag upphämtad av S och hans mamma. Vi tittade på film och åt kina puffar. Sen sov vi som stockar tills telefonen ringde och väckte oss på morgonen.
Idag har varit en mysig dag, och det är Kennys födelsedag så ett gigantiskt grattis till våran kenny som har blivit 18 år!
S och jag har myst hela dagen, gjort våfflor och jag har masserat honom. Sen åkte jag hem och har inte gjort så mycket tittat på Sveriges värsta bilförare, det är ett måste. Vilka skratt man får av det programmet alltså!

Nu till en speciell sak som jag fick veta i tisdags, en riktigt rolig sak!
Bag in Bag har gått vidare till Bästa UF, av 170 företag är vi ett av dom 20 som är med och tävlar om nominerigen bästa uf!
Och det känns sjukt roligt!

Men nu är det ett väldigt långt inlägg så vi hörs imorgon puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback