praktik igen

Nu är praktiken igång igen, skönt faktiskt.
En ny praktikant var där idag, också från jb så vi känner igen varandra. Och vi har haft rätt kul idag :) Så vi kommer nog trivas dom sista 3 veckorna.

Helgen då..
S kom hit klockan 3 på natten på fredagen jag hade precis somnat men det gjorde inte så mycket att pallra sig upp för att sen mysa ner sig med honom.
Lördagen var jag ute med hundarna i säkert en timma och lekte sen åkte jag till S mot eftermiddagen kvällen och vi åkte ner till mårten och åt där. Sen tillbaka till S och sov.
På söndagen firade vi heidi som hade fyllt sen åkte jag till S på kvällen igen. Vi tittade på herre på täppan och family guy.
Riktigt jobbigt när klockan ringde imorse, hade ingen lust att gå upp men det blev en bra dag :)

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback