my valentines day

Det var mysigt igår.
Jag och S har faktiskt aldrig riktigt firat alla hjärtans dag. Det känns inte så viktigt att fira faktiskt.
Men iallafall så åt vi på ming för att göra något lite mysigare, dagen till ära så vi får väl säga att det här är det första året vi firade.
Efter det köpte vi lite godis och åkte hem till hällby. Sen hämtade hans pappa oss så sov vi i årby.
Det blev ingen fest vi hörde ingenting ifrån oscar förrns jätte sent då orkade vi inte flytta oss från soffan och ut i kylan.

Idag var vi ner på stan en sväng och sen åkte vi hem. Mest lungt här hemma.
Förutom bråk, är väl nu det ska börja igen antar jag.
jaja.
Nu väntar jag på att S ska ringa mig.
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback