full rulle

jag vet knappt vart jag ska börja..
har fullt upp hela dagarna och är helt slut när jag kommer hem att det knappt finns tid att blogga. När skrev jag sist? Tisdags kväll.

Natten till onsdags så hände det något som jag antar att alla har hört om. Vårtat stadshotell, statt. Brann ner, i en anlagd brand. Det är totalt förstört och det ser ut som ett stort svart hål. Tur är iallafall att inga blev allvarligt skadade.
Och ännu bättre är att de har tagit en misstänkt. Hoppas bara att han anger de som är "över" honom.

Branden på Statt hade ett blixtsnabbt förlopp. När räddningstjänsten kom till platsen slog lågorna redan ut från fönsterna. Foto: Anders Nilsson

Efter jobbet igår åkte jag hem till mormor för att äta, bussen fick åka en rejäl omväg för att vägen utanför statt var avstängt. Men vi fick åka på andra sidan ån så vi såg hur det såg ut då var klockan nästan fem och de höll fortfarande på att släcka elden. När mamma och pappa hämtade mig för att skjutsa mig till S så tog vi en omväg för att åka förbi statt och eftersom det var mörkt ute så såg man ingenting det var bara ett hål, som att det aldrig har funnits. Det känns så hemskt.
Den här dagen började väl inte heller så jätte bra. Vattnet var avstängt så jag kunde inte göra mig iordning så jag kom en halv timme försent. Men annars så rullade dagen på och jag köpte en jacka när jag slutade.
Nu ska jag hoppa i ett bad och invänta min älskling!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback