2 februari

Dåligt med uppdateringar. Men det har faktiskt inte hänt något speciellt.
Torsdag var jag fast i sängen, mensvärk så det räcker till och blir över 100 gånger om.
Fredagen tog mamma och jag oss in till skolan och jag skrev på affärsplanerna och sådär. sen hem till sängen igen och på kvällen åkte jag och S till hans far.
Lördag var jag också bara hemma, åt hos erja och dennis med mamma sen var det greys och glass som gällde.
Söndag var det fotboll och väldigt god mat, men jag var arg på min fabror så jag höll mig inne på mitt rum tills S kom. Vi tittade på house och myste.
Idag var det den första dagen på min praktik, det var kul. Jag har mest larmat och galjat och hängt tillbaka kläder i butiken.
Det kom ju nya leveranser med kläder idag så det var mest sånt som behövdes.
10-16 är jag där varje dag i 5 veckor, fast inte v.8 för då har jag lov..
Ska äta sen åka till S.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback