söndag

Slapp cykla till jobbet. Tack papi lapi!
När jag gick(smög) förbi mina föräldrars sovrum imorse så skrämde han livet ur mig genom att säga god morgon. Han hade legat vaken en stund och bestämde sig för att han kunde skjutsa mig. skönt.
Men har varit trött som sjutton idag alltså, men jag var inte ensam. Algot(?) var också väldigt trött han hade varit fyllechaffis och jenny hon kom lite försent haha.

Jobbade med två riktiga puckon idag också, de har säkert bra sidor men jag fick bara se dom dåliga.
Den ena tyckte inte att de som inte förstår svenska ska få hjälp av någon av oss som jobbar att fylla i vaccinationskorten, detta sket vi andra i. Vi var ändå en för mycket idag så vad spelar det för roll om vi avsätter en person för det här när vi har möjlighet?
Den andra proppade kön full av människor så att vi som kontrollerade deras papper och leg inte hade någon koll och jag fick typ panik. Kände mig kanska stressad och liten där bland alla människor.
Men annars gick det bra, vi har rätt kul tillsammans, Algot, Jenny och jag och emilie såklart men hon jobbade inte idag.

Efter jobbet åkte vi till farmor och farfar lite ordning börjar dom få men hon har ju prylar till förbannelse den damen alltså. Hon skulle kunna bli stenrik om hon hade en loppis haha

Nu ska jag snart lägga mig ska ju upp och jobba imorgon eller praktik är det ju imorgon och efter det studentkomitté möte.

Pusss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback