REA, SALE WUUUHUU

Imorgon börjar mellandags rean!
Och jag har faktiskt pengar att spendera. Hade tänkt att spara varenda öre jag fick in i julklappspengar, men mamma satte stopp för den idén så att jag ska kunna roa mig och shoppa (fast det är ju mer eller mindre samma sak för mig ;)) så det känns riktigt skönt att kunna köpa det jag vill och göra vad jag vill utan att oroa mig så mycket.
Dessutom kommer studiebidraget om en vecka också :)


Alltså jag ÄLSKAR dom där röda skyltarna! Hoppas verkligen att det finns en massa bra på rean nu :)

Nu ska jag fortsätta kolla på sagan om ringen och se om S kommer förbi med en julklapp till mig från hans faster. Det blev ingen utgång som ni märker, de skulle till Harrys och där kommer jag inte in. Synd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback