paradise hotel

Fick gå hem från praktiken idag, mådde inte så bra känner mig som tur är lite piggare nu. Men trodde att benen skulle vika sig under mig idag på praktiken frös och svettades om vartannat och hade världens huvudvärk. Måste nog ringa läkaren också har haft ont i levern sen sist jag var dålig, tror att det var en lätt verision av körtelfeber och att jag har ont i levern därför. Vågar inte direkt dricka om det är levern som strular det är det sista jag behöver just nu.

Men har iallafall legat i soffan och druckit capri sonne (dom där goda festisarna) och kollat paradise hotel, draaaama säger jag bara.
Orkar aldrig kolla på avsnitten på tv så kollar på internet istället mycket bättre då kan man se när man vill istället.
Senare ska jag nog åka med S och hämta hans körkort, det har jag inte ens sagt ju!!! han har klarat körkortet i måndags wiiii
jag är så jävla stolt över honom min darlo!
Puss på honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback