mammas pojkar

Idag var det final i mammas pojkar, mamma och jag har suttit (legat) bänkade varje torsdag för att kolla.
Det bästa med hela programmet var en av mammorna Naima vi fick oss många goda skratt tack vare henne.
Är det någon mer som tittar på programmet?

Hur tänkte snubbarna när de gjorde sina val?
Tyckte att det var helt fel val av alla tre.
Var tvungen att gå in på tv4.se och läsa vad som hände sen, det höll inte mellan några av paren.
Men det förstog man ju, tror att alla dom hade haft större chans med den personen de inte valde.
Värst av alla var ju den där Julia alltså stog verkligen inte ut med att se eller höra henne. Så himla jobbig..

Jaja nu ska jag snart sova
Puss

Kommentarer
Postat av: linn

Jag håller med dig,men jag förstår också varför dem valde dem tre också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback