julstämmning= noll

Imorgon är det julafton!
Det känns ganska sinnesjukt måste jag säga. Och jag har ingen julkänsla alls, trots att jag har slagit in julklappar idag, mamma har gjort julskinka. Det är dessutom snö ute.
Men nej, verkligen ingen julkänsla. Man borde hoppa över julen iår.
Jag ska följa med och fira jul imorgon iallafall, hur jag än gör så blir det nog en massa prat ändå så.

Idag har jag firat Melenie som blir 1 år, skruttan som blir så stor.
Av mig fick hon ett paket kritor, känner mig lite snål men är man pank så är man haha
Efter det mötte jag S och pratade lite. Vet inte riktigt vad vi kom fram till men vi ska nog försöka igen, men vi får se. Inget är bestämt än och jag vet inte han har en hel del att bevisa för mig. Vi får se helt enkelt.

Hörs kanske imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback