juldagen

Fick jätte fina julklappar igår och är väldigt nöjd även om det känns som att det fattas något.
Men det var en bra julafton inte en jätte bra men en bra.
Är som sagt nöjd med mina julklappar, det bästa med hela julen! älskar presenter!

Idag lär det inte bli någon utgång iallafall som det var planerat känns så jävla tråkigt!
Men då kanske jag orkar åka ner på VIP rean på H&M imorgon istället vi får se.


Fick den här jätte fina tavlan av mamma och pappa igår, den betyder också att dom ska hjälpa mig med pengar så att jag kommer iväg till New York! puss på er!

Av mormor och morfar fick jag bland annat dom två första twilight böckerna fast på engelska! Började läsa den första direkt, var lite jobbigare att läsa på engelska än vad jag trott. Texten är så liten så min hjärna måste arbeta lite extra och det är den inte van vid ;)

Vad har ni fått i julklapp?


Kommentarer
Postat av: Tandfen

snygg tavla! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback