jag vet inte...

Jag vet inte, är mina hat ord just nu. Hör jag dom vill jag bara skrika rakt ut!

S och jag är fortfarande inte tillsammans, men jag vet inte min magkänsla och hans beteende säger en helt annan.
Jag tror inte att det ska sluta så här mellan oss. Han är ju trots allt min mr big.
Men det är en sjukt jobbig period just nu, och jag vet att det någongång blir bra. Men det är tiden innan det är bra som är jobbig.
Igår packade jag ihop varenda pryl som är S, och lämnade dom till hans mamma idag. Det var jobbigt att säga hejdå till hans mamma, som tur var hade jag Lily som stöd.

Kan inte riktigt skriva något för det finns inte ord till allt just nu. Återkommer snart igen, kanske på julafton om jag orkar. Kanske är magsjuk då för att slippa fira

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback