jag är trött!!!

Det är jobbigt att vara en arbetande kvinna, jag åker hemifrån halv 10 på morgonen och kommer hem tidigast halv 6 senast halv 8, det är inte att leka med.
Men det är kul, lite segt ibland men kul.
Igår hade jag fullt upp hela dagen, massor med nya varor kom som jag fick packa upp helt själv. Kan ju bara säga att det gör ont i hela mig att jobba med kläder som jag inte kan köpa!

Igår kom S hit, då hade vi inte setts på en hel vecka, lite mer tillochmed. Åh, vad jag har saknat honom.
Jag har någon slags hat kärlek till att vara ifrån varandra. Jag hatar det för att jag inte har honom nära och jag älskar det för att man får längta efter varandra.
Man behöver sakna och längta varandra.

Idag slutade jag kl. 14 as skönt att komma hem tidigt och så tog jag ut hundarna på en långpromenad med elvira och wilma.

Någon som har tips på julklapp till S?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback