ingen vila

Det har varit en lång vecka och i vanliga fall skulle jag kunna sova ut nu när det är helg. Men för mig är det ingen helg för jag ska jobba imorgon och på söndag så klockan kommer att ringa kl. 7.

Det är en annan praktikant på gina som är så sjukt jävla otrevlig mot mig, förstår inte vad jag har gjort mot henne. Fortsätter det såhär så kommer inte jag att ha praktik dom dagar som hon är där. Känns jävligt jobbigt men jag står inte ut så jag hoppas att det blir bättre.

Fick hem en tidning idag från mdh (mälardalens högskola) som jag kollade i och då såg jag att behörigheten för socionom har ändrats!!! från Ma A och Sam A till Ma B och Sam A. Jobbigt läge för mig eftersom jag fick hoppa av Ma B, så nu har jag mailat programsamordnaren på Mdh för att se om de gör undantag.
Sökte även jobb som Anna ankas assistent, kan vara en kul grej om det ens blir något haha

Nu kollar jag på paradise hotel, missat hela veckan. Tål inte Catja och Andreas och han Cimon, liksom låtsas vara cool och stava med C typ?

jaja hörs imorgon pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback