flytt

Jobb idag, det gick fort idag och var lagom med folk. Men jag förstår inte hur folk kan stå och köa för en spruta, hör ni hur fel det låter? haha
Efter jag hade workat hämtade pappa mig så åkte vi till farmor och farfars nya lägenhet, dom håller på att flytta.
Jag blev väldigt kär i deras nya lägenhet, hur mysig som helst. Den hade inget badkar men det kanske man kan leva med annars får hyresvärden fixa ett veja ;)
Lägenheten var iallafall i ett gamalt hus, jätte mysig inte så stor åååh jag vill ha den!
Kanske ska bo där när dom inte gör det eftersom dom spenderar väldigt mycket tid i husvagnen. Lägenheten är iallafall as nära Silvia wiiii

Nu är jag as trött, ligger i soffan nu. Vet inte om jag ska träffa älskling senare. det jobbiga är ju att komma upp ur sängen imorgon eftersom jag måste upp kl. 7.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback