suprise suprise

Har varit mycket att göra den här helgen.
Fredagen var det överrasknings middag på akropolis för Lily ♥ som fyller 18 år imorgon! wiiii
Hon blev verkligen överraskad kan man väl säga.
En riktigt trevlig kväll.
Igår var det att fira lily igen. Fast den här gången var det hon som bjöd. Vi möttes på flaneur och blev bjudna på underbar mat!
Sedan gick vi hem till Lily där hennes bröder hade fixat lekar som var både hemska och roliga haha
Många skratt blev det iallafall och en väldigt rolig kväll.
Sedan fick jag skjuts hem till älskling och myste och somnade så fort jag la mig i sängen.

Idag sov vi länge och myste lite innan jag åkte hem.
Annars har jag varit ute med hundarna och låtit dom leka av sig och sådär. Inte gjort så mycket helt enkelt.
Klockan 7 börjar en dokumentär på 3an om Michael Jackson som jag ska se.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback