ladda batterierna

Känns underbart att ha en mobil igen. Även fast jag bara var utan mobil i en dag så var det en hemsk dag. Och jag känner mig hemsk för jag borde klara mig mer än en dag utan mobilen men så är det när man lever i ett i-land.
Hemskt men sant.
Fast batteriet på mobilen har varit väldigt dåligt, dött efter mindre än ett dygn, och jag laddade den så länge som man skulle när jag köpte den. Så pappa och jag åkte ner idag och frågade dom på the phone house och då bytte dom batteri på en gång så om det inte funkar byter dom mobil. wiii
Bra är iallafall att jag tror att jag lyckats hålla mig undan att bli sjuk.
Halsen är helt frisk och bara en näsborre är täppt. Bra va?
Väldigt trött är jag iallafall och ska nog snart hoppa i sängen tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback