it's on

Nu har skolan officellt börjat.
Schemana är väldigt underliga och är inte helt rätt så jag är inte 100 på hur allt kommer vara tills dom är i sin ordning.
Men idag slutade jag efter lunch och vi treor har även ett nytt lunch ställe. Flaneur yummie yummie in my tummy.
Lektionen vi hade fram till lunch var den segaste ever. Vi hade den med våran mentor och jag tror att det var företags ekonomi B men alltså vi gjorde inget och hon bara pratade. Och som jb elever är vi inte duktiga på att spetsa öronen allt för länge haha

Imorgon är det en hel dag, religon och samhällskunskap står på schemat sen om det stämmer vet jag inte.
Efter det ska jag träffa Paulin en stund måste även förbi Gina snabbt och kolla upp praktiken, Ska bli kul!

JAG GÅR I 3AN PÅ GYMNASIET!!!
FATTAR JAG DET?
NEEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback