insane

måste börja med att skriva att jag är as nervös för min medicin. Det är ju en nässpray med en massa olika biverkningar man kan få och det är jag mest rädd att jag ska få en massa biverkningar så att det kanske tar bort smärtan men får mig må dåligt på andra sätt. Men jag hoppas att jag slipper.
Och en sak som känns ganska skönt är att på förpackningen av medicinen står det
"1 sprayning morgon och en sprayning kväll, mot endometrios"

Förstår ni vilken lättnad det är?
Att vara trodd och se det på papper.

Annars så var det första dagen i skolan idag. Första dagen på mitt sista år i skolan.
Men tyvärr kom jag inte dit till klockan 9, utan jag åkte dit när mamma kom hem. Hade så ont att det var väldigt svårt att gå utan stöd från någon annan.
Men det gick fort hämta schema och busskort. Träffade även min nya mentor lite snabbt och hon verkar bra. skönt!
Träffade även jani, elin och underbaraste åse. även den nya biträdande rektorn. Gud vad skolan växer.
På måndag börjar det på riktigt och det känns nog bra faktiskt, men kommer nog ångra mig fort.
Allt känns så bitter sweet just nu.
Vill gå i skolan men längtar ändå så oändligt till studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback