in i tvätt maskinen bara.

Fan vad klantig jag kan vara ibland alltså.
Igår  (fredag) tvättade jag min mobil!
Inte tvätta med en trasa utan slängde en tröja i tvätten och i den låg min mobil så tvättades den på 60 grader i tvättmaskinen.
Klantigare får man leta efter.
Så den fick ligga på tork med förhoppningen att den skulle funka. Men nej den funkar men den lever sitt egna lilla liv och går ej att använda.
Så min far och jag fick åka och köpa en ny, så nu har jag en ny mobil med samma nummer som innan. Så nu kan ni gott folk få tag på mig.
Dessutom börjar jag bli sjuk, typ
S säger att det är svininfluensan, men det tror jag inte. För jag har bara ont i halsen och lite täppt i näsan och skulle det vara svinis borde jag väl ha feber och känna mig dålig?

nu ska jag snart sova iallafall.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback