dag 1

Idag har varit en rent ut sagt förjävlig dag!
Börjar med att jag vaknar runt 5 för att gå upp och kissa som jag gör sjuttioelva gånger per natt. men jaja.
Går upp gör det jag ska och ska gå och sova igen när jag känner hur mensvärken kommer smygandes. Blödde inte så jag la mig igen och somnade om tills ungefär klockan 8 då jag vaknar av de brutalaste och hemskaste smärtorna ni kan föreställa er. Och det hade jag verkligen inte längtat efter.
Sen har det hållt på sen dess.
Nu alldeles nyss tog jag min första dos av synarela, och nu hoppas jag på det bästa. Ska snart hoppa i säng för skolan börjar imorgon.
Pussss

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag håller tummar och tår för att Synarela fungerar för dig!!! Jag vet hur det känns! Jag vet hur jävligt det är! Hoppas du mår bättre nu!!!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback