björn rosenström!

Oj oj här har det varit tomt med inlägg i ett par dagar.
Och vad har hänt, jo en hel del antar jag eftersom att jag inte har bloggat. Men ändå minns jag inte riktigt.
Ska göra så gott jag kan att fylla i luckorna ;)

Sist skrev jag när jag hade varit på akupunktur första gången eller hur?
Det var alltså onsdag förra veckan. shit pommes.
Torsdagen spenderades nog bara i solen och fredagen också men på kvällen firade vi kim som fyllde 23 år!!
Tacos och efterrätt hemma hos S med släkt sedan drog vi ner till stan hem till amanda och festade lite.
Helgen var lugn efter det, skulle bli utgång på lördagen men så blev det inte.

Sen hände det inget speciellt förrns igår då var det akupunktur igen och Paulin var så snäll och följde med som sällskap. Och på kvällen var det björn rosenström!
As bra var han! Det var så kul att se S som ett litet barn haha
Vi åkte hem efter det Å-festen känns inte direkt som något för oss "vuxna" längre haha fast jag vill ner någon dag och åka karuseller, det bästa jag vet haha

Ikväll blir det nog fotboll och mys, men vi får se. Vore kul att gå ut på nybban!

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback